Κατώτατος μισθός στα 920€ από 1η Απριλίου – Πόσα παίρνουν καθαρά οι εργαζόμενοι

Κατώτατος μισθός στα 920€ από 1η Απριλίου – Πόσα παίρνουν καθαρά οι εργαζόμενοι

Στα 920 ευρώ μεικτά διαμορφώνεται ο κατώτατος μισθός από την 1η Απριλίου 2026, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Υπουργού Εργασίας Νίκης Κεραμέως, με την αύξηση να αγγίζει τα 40 ευρώ ή 4,55%.

Η αναπροσαρμογή αφορά άμεσα περίπου 650.000 εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, ενώ επηρεάζει και περίπου 600.000 δημοσίους υπαλλήλους, μέσω αύξησης των βασικών αποδοχών και των μισθολογικών κλιμακίων.

Σε ό,τι αφορά τα καθαρά ποσά, εργαζόμενοι κάτω των 25 ετών αναμένεται να λαμβάνουν περίπου 797 ευρώ μηνιαίως, με αύξηση 54 ευρώ, ενώ για ηλικίες 26 έως 30 ετών οι καθαρές αποδοχές φτάνουν τα 781 ευρώ, με μηνιαία ενίσχυση 38 ευρώ.

Παράλληλα, αυξήσεις προβλέπονται και για όσους διαθέτουν προϋπηρεσία (τριετίες), ενώ στο Δημόσιο οι αποδοχές ενισχύονται αντίστοιχα κατά 40 ευρώ.

Η κυβέρνηση επισημαίνει ότι η αύξηση κινείται εντός των αντοχών της οικονομίας, η οποία παρουσιάζει ανάπτυξη, ενώ το ποσοστό ανεργίας έχει υποχωρήσει στο 7,7%, στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 18 ετών.

Συνολικά, από το 2019 έως σήμερα, η σωρευτική αύξηση του κατώτατου μισθού φτάνει τα 270 ευρώ μηνιαίως, ενισχύοντας σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα των εργαζομένων.

Είδησεις Σήμερα

Δεν υπάρχουν σημερινά νέα.

Κοινωνία

Ενημερωτικό Δελτίο

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και μείνετε ενημερωμένοι  για όλα τα νέα